Min cynism

Otroligt Telia.

Posted in Bredband, Upprörd by alo99 on 2009/05/26

Telia är ett företag om måste börja jobba med sin kundrelationer. Det statliga Televerkets tid är för bi för länge sedan. Kar man som affärs ide att hjälpa privatpersoner och företa med deras kommunikation, bör man vara expert på området.

Jag har tidigare nämnt att jag ringt till Telias supportavdelning men jag har också skickat mail (den 18 maj). Efter som jag publicerade delar av mailet här så fick jag ett svar här ifrån Karin Nordlund, som är informations ansvarig för Telias kundrelationer.

Hon kunde helt plötsligt lösa mina problem iaf till stor del. Killen på Teliabutiken i Örebro som vi beställde abonnemanget utav har gjort så många fel man kan göra.

Men så den 22 maj fick jag ett svar på mailet (tre stycken likadana, skickade med 1 minuts mellanrum), eller svar var det inte eftersom dom bara frågade om det löst sig och att jag visst skall få tillbaka pengarna för ett modem, jag talat om att jag inte tänker köpa. Samt någon lista på eventuell ersättning.

Och viss fungerar det nu men till fel taxa.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Tagged with: , , ,

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. hej said, on 2011/01/11 at 14:00

    ”Det statliga Televerkets tid är för bi” – ha ha, den var riktigt bra! 😉


Kommentera

